Vår definition av att ha en manager är att fokusera på utveckling. Målet är att identifiera nästa steg och att gemensamt ta sig dit.
Vi fokuserar tillsammans på nöjda kunder och en nöjd publik. Oftast finns potentiella köpare i publiken och kunder rekommenderar en bra upplevelse.
Vi taktar bearbetningen mot målet och räknar på lönsamheten på kort och lång sikt. Ibland är det större investeringar som behövs för att ta sig till nästa sammanhang medan det ibland endast behövs mindre justeringar.
...får du någon som projektleder dig som talare mot större sammanhang. Fokus ligger på att förädla ditt personliga brand och skapa och stärka efterfrågan, nätverk och paketering som ligger i linje med önskad riktning.
Att ha en manager innebär att samarbeta med någon med fullt fokus på din utveckling, varför våra managers har en bakgrund som tidigare vd:ar, affärsutvecklare eller liknande verksamhetsbyggande roll.
Studio & Film - Digital optimering - Personlig scenutveckling - Hemsida
PR & Marketing - Newsletter - Strategi för Sociala Medier m.m.
Några av de vi jobbat med har gjort allt ovanstående. Gemensamt är att de har anpassat och konceptualiserat sitt personliga varumärke mot sin rätta målgrupp. En viktig faktor är också att detta gjorts i tajt samarbete med interna eller externa medarbetare.
Det liknar mycket att bygga bolag där vikten också ligger i att skapa rätt attraktion i rätt målgrupp i rätt kanaler med rätt tajming.
En framgångsfaktor är också att skydda sitt namn och varumärke.
KONTAKT
Speaker Academy
Torshamnsgatan 35, Nordic Forum
Kista, Stockholm
SPEAKER ACADEMY
För etablerade talare som vill ta sin affär till nästa steg.
För ledare som vill utveckla sitt sätt att engagera och inspirera.
© Copyright 2022 Speaker Academy Rights Reserved